Direktlänk till inlägg 29 december 2008

Träffat nya släkten

Av Solsken - 29 december 2008 20:35

Ja då har man vart och träffat nya släkten. Hoppas att jag klarade besiktningen. Fast vem bryr sig? Det räcker att B och flickorna gillar mig Förkyld blev jag oxå på väg dit och nu är jag riktigt krasslig *suck*.

Imorrn bitti åker vi igen, då först till KaptenM på Orust och sen gemensamt ner till Skåne där vi ska träffa dom fd. Australien emigranterna….som nu är hemma i Svedala igen. Det ska bli roligt att få träffa dom igen!

Vi eldar i båda täljstensugnarna och har värmepumparna på både uppe och nere. Snart blir det mat och sen en låååååång varm dusch innan det är dags att packa väskan och sen krypa ner under täcket igen…..

Gott Nytt År på Er….. Vi ses här igen efter nyår.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Solsken - 6 april 2009 08:58

Ja jag vill önska alla läsare Glad Påsk! Jag ska strax hälsa på mina föräldrar och göra dom glada för ett besök av dottern :). Senare åker jag hem och förbereder mat för min älskling..... ...

Av Solsken - 26 december 2008 17:23

Här är det full rulle hela tiden. Julen firade vi hos bror min några gator bort. Det var jättetrevligt särskilt när vi slog resten av familjen i Monopol. *ler* Sen gick vi hem och öppnade våra paket som vi hade under granen. Gårdagen var vi i lägenhe...

Av Solsken - 19 december 2008 08:52

När barnen väl kom iväg till skolan så gjode vi det, graviditetstestet! :) Det var positivt, vi ska ha en bebis! Vi gömde testet för denna lycka vill vi hålla lite på tills vi känner att det ska berättas.... ...

Av Solsken - 18 december 2008 21:49

Tog en avstickare till Apoteket i Sandared där jag inhandlade ett grav.test.Nervöst….vill att det ska vara Positivt…..vill så gärna ha ett barn med min älskling! Och han vill det oxå…..:)...

Av Solsken - 13 december 2008 10:25

Ja som sagt det går undan för mig men det är så roligt och jag är så lycklig. Min älskling tar sovmorgon och jag betalar en försenad räkning. Igår gjorde vi närmare 200 köttbullar inför jul, revbenen liggger redan färdigkokta i frysen i väntan på gri...

Skapa flashcards