Alla inlägg under mars 2008

Av Solsken - 22 mars 2008 11:54

SunnySolen skiner och man känner energi…Det är lördag och jag förbereder en påskbuffé som min familj ska komma och äta av. Jag ska nu avnjuta nybakta australienska tekakor med ost och skinka och en stor mugg kaffe.


Av Solsken - 18 mars 2008 20:50

Ja äntligen har då våra fönster kommit på plats. Riktigt klart är det ju inte men ändå..... så glad så glad :)

Av Solsken - 16 mars 2008 20:23

Känner sån energi idag…..solen skiner och det är gott väder ute. Jag har tagit mig en promenad på ca 30 minuter. Pratade med grannkatten som inte är nån kattunge längre….

Har även bakat bullar inför kommande fikastunder....

Lycka är även att få prata med en kär familjemedlem...mamma jag älskar dig!

glitter-graphics.com
Av Solsken - 15 mars 2008 08:19

Solen skiner klockan är 08:18 och jag sitter här med en mugg kaffe. Är hyffsat pigg och vem får inte energi när solen skiner?
SunnyMassa har man gjort idag...städat och rensat ur kylskåpet....det behövdes verkligen.

Av Solsken - 14 mars 2008 21:15

Ja första glädjande inlägget. Ja det är ju en himmelskt trevlig dag, fredag. Och man är äntligen ledig igen. Sitter här med min andra xider och surfar. Köpt en trådlös mus till laptopen...gott.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards